miercuri, 25 martie 2009

Astept vara!



M-am saturat de vremea urata! M-am saturat sa nu imi placa sa merg la srviciu doar pentru ca afara ploua sau bate vantul! Vreau sa vina vara, sa ma pot bucura de razele fierbinti ale soarelui! Stiu ca nu mai e mult pana cand se va intampla asta, dar astept cu nerabdare dezmierdarea zilelor senine!


Vorba lui Base, ''iarna nu-i ca vara' :))..Asa este! Eu una chiar nu prea o agreez, cu exceptia zilelor cu zapada alba si pufoasa. Imi place vara, ador caldura, ador sa ma imbrac lejer, finut, cochet, sa port ochelari de soare, iar razele lui fierbinti sa ma mangaie. Ador sa vad rasaritul vara, sa intru in casa tarziu, sa ma bucur de racoarea noptilor...Abia astept sa am parte din nou de toate acestea...sa ma duc la munte...sa ma arunc pe iarba verde si sa ma uit la cerul senin.

Avem atatea lucruri frumoase in jurul nostru...lucruri simple, dar care ne trezesc la viata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu