vineri, 24 aprilie 2009

I am back

A trecut atat de mult de cand nu am mai scis ceav pe blog.... nu stiu de ce... nu am nicio explicatie, doar ca stam in fata calculatorului, o multime de idei imi treceau prin cap si eu nu puteam sa incropesc nimic. Muzele mele au fost plecate in vacanta!

Azi nu am chef sa comentez nimic legat de politica, desi am ramas in urma si ar fid estule , sau de alte subiecte fierbinti. Astazi vreau sa ascult muzica, ceea ce afc in momentul de fata-ascult Scorpions:D- si mai vreau sa ma bucur de zilele acestae pana duminica.De duminica incep din nou emisiunile, am avut si eu o pauza binemeritata, pe care o voi palti cu varf si indesat in campanie, cand toti mai marii politicii de la centru imi vor fi colegi d eplatou. O sa va spun alata data despre asta, trebuie sa ma pregatesc, mai citesc cate ceva, ca de, sa fii gabi firea de pitesti nu e usor ....:))

MA simt bine ca am scris din nou...sper sa nu ami trec prin starile emo, care m au impiedicat sa mi exercit pasiunea...mai vorbim

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu