luni, 6 aprilie 2009

Astazi a fost luni!

Nu imi place ziua de luni, nu mi-a placut niciodata,prea multa rutina, infiecare zi a saptamnii am aceleasi lucruri de facut, filmari si emisiuni. Bine , de emisiuni nu ma vait pentru ca sunt singurele care imi plac. Imi place sa discut mai les de politica, si cand am un invitat pe masura, ma simt in al noualea cer in direct! Ziua mea de astazi nu a fost prea complicata, dar m-a obosit ingrozitor. Am inlcuit-o pe colega mea Luminita, stand la secretariat,m-am documentat pentru o tema la facultate si am avut o emisiune cu MArius Postelnicescu, presedintele Pnl Pitesti.
Acum o sa incerc sa imi termin tema pentru faculatate, iamginea tinerilor despre comunism, si o sa ma bag la somnic, maine incepe o noua zi plina de rutina si responsabilitati. Asta inseamna sa cresti!:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu