miercuri, 1 aprilie 2009

A fost ziua Pacalelilor!



1 Aprilie este cunoscuta ca Ziua Pacalelilor, si din fericire aceasta zi se apropie de sfarsit tinand cont ca este ora 19: 30, acum cand scriu. este ziua in care toti se vad de talia lui Pacala si pun la cale farse care de care mai rasuflate.

Nu agreez aceasta zi. Nu cred ca in fiecare roman zace un mare comic care sa te amuze si sa te binedispuna. Nu e vorba ca nu as avea simtul umorului, dar chiar nu gust glume lipsite de bun simt si cat se poate de grotesti.
Am scapat deaceasta zi fara sa mi se faca vreo farsa....slava Domnului! Oricum dis de dimineata m-am inarmat cu mult scepticism, pentru ca ma asteptam la orice ''surpriza'' din partea colegilor mei de serviciu, numai ca ei, oameni seriosi, au spus pas cand a venit vorba de farse, spre usurarea mea. Sau poate stiau ca nu imi plac farsele?
Nu cred ca e nevoie de o zi traditionala pentru pacaleli. Avem destui Pacala in Romania care zilnic se ocupa cu farse de prost gust, numai ca pe ei nu ii prinde nimeni intr-u sac sa ii arunce in rau.
Astept sa imi povestiti ce farse ati facut sau vi s-au facut in aceasta zi!;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu