sâmbătă, 9 mai 2009

Stresul stresiunii

Astazi am fost foarte melanclica, am ascultat muzica in continuu. Nu stiu ce am avut exact, desi a fost soare si frumos afara, eu nu am iesit decat sa iau un Cola, pe care bineinteles l am epuizat pana la ora asta. Sunt stresata, de apropierea sesiunii foarte mult. Pe acorduri muzicale astazi am incercat sa citesc cate ceva, am reusit...greu, dar am reusit. Ma simteam asa obosita! Daca nu s-ar fi nimerit campania asta electorala in plina pregatire pentru sesiune, ar mai fi fost ceva, dar in conditiile astea, cred ca in loc de Cola, voi trece pe Vitamax intensiv..:))
Astazi, pe langa izbanda studiului, am mai realizat un lucru...trist...am realizat ca imbatranesc! Desi la cei aproape 22 de ani ai mei, arat ca o pustoaica,ete ac mi aumurit laudatorii, uneori am impresia ca sunt ca o babutza, istovita dupa o viata intreaga de mers la fabrica si crescut copii..>:))....Slava Domnului ca starea asta nu tine prea mult.
Dragi colegutzi, va urez mult spor la invatat pentru examene ....si...ne vedem in stresiune!

Un comentariu: