sâmbătă, 9 ianuarie 2010

2010!

Iata ca a mai trecut un an si, timid, a venit unul nou! Unul cu 10 la sfarsit, cifra mea preferata.
Va fi un an interesant...pe langa realitatea romaneasca aproape depresiva, pentru mine 2010 aduce o schimbare, finalitatea unui drum si inceperea altora.
Licenta...cea mai importanta etapa a vietii de student va pune capat chinului meu intre ideea de job, de la care nu pot lipsi, si cea de student, de la care imi iau libertatea sa lipsesc. Singura consolare e ca nu am pierdut in van anii studentiei>Am avut norocul sa pun in practica , sa simt pe propria piele, lectiile dragilor mei profesori!( Citesc totusi cursurile pentru examene!:D).
Sper sa fie un an constructiv, care sa incununeneze munca profesorilor si a colegilor mei si care sa ne poarte spre ani in care sa lasam ceva in urma noastra!
La multi ani, 2010!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu